Velkommen på min side.
Jeg bor pt. i Sydspanien med min kone Evangeline, vi er blevet gift her i spanien og vi har fast residens her.
Vi har lejet et hus der er møbleret, så vi er fri for at bruge en formue på at få vores møbler herned.
Vi skal til Danmark, den 13. juni kører vi herfra i “The Green Devil” Det er en Ford Transit,
en camper vi har taget alt udstyret ud af , da vi har en flytning med til Tyskland.
Det bliver en tur på 7000 km. inden jeg igen er hjemme i Sydspanien,
Håber “The Green Devil” kan klare det.
Ellers sker der ikke en skid her.
Jeg ligger i Poolen når det bliver for varmt, det er godt at blive kølet lidt af.
Temperaturen ligger mellem 24 og 40 grader, og det kan blive varmere.
Jeg må nok indrømme, jeg savner mine venner hjemme i Danmark, men de er selvfølgelig ikke længere væk end min messenger.
Det er altid rart at høre fra dem.